CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 24 July 2011

~minggu yang giler hepi~

Hye Assalamualaikum..okay ape nak cite.

.lame x update blog ok...

btw bulan ni bulan yg agak seronok la untuk aku...

Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar:)

ade berita sedih..dan ade berita gembira...

okay cite sedih dulu...

da genap sebulan abang aku pergi menghadap Illahi..

harap sangat roh abang tenang di sane...

Mohd Rosli Bin Mohd Zainun..

Al-Fatihah...Tuhan lebih menyayangi abang.

..tahun ni kami beraya tanpa abang.
tapi kami tetap doakan 

kebahagiaan abg d sane..

okay..cite hepi..im pass my LJM exam..

so boley la jadi staff nurse 

yang berdaftar:)))

giler seronok

..memang x sangka langsung.

.aku study only for 3 days..

terima kasih pada mereka yang menyokong aku

...dan terima kasih tak terhingga

 kat mak ngan pak yang sentiasa mendoakan kejayaan aku

..ini hadiah yang paling bermakna tok dorang

 yg selama ni membesarkan aku..

membahagiakan aku.

.dan menjadikan aku seorang

 MANUSIA...

okay next...

finally da dapat new car..

credit to my daddy coz sponsor deposit..

heheheee..tQ pak!

myvi ezi lagi best name die..kekekekee..

so raye tahun nih agak meriah...InsyaAllah..

lagiii..nak doakan yg baik2 tok family aku..

semoga kitorang sentiasa bahagia

 hingga hujung nyawa kitorang..

walaupon masing2 dah ade hidop sendiri tapi aku harap

 kite x akan berpecah belah..Amin..

sayang korang semua...

dan bahagia kita dapat jadi satu family..

family kite da cukup lengkap..

********

******

****

**

*

erm rasenye semua dah kongsi..heeeee..

okay kalo ade umo panjang kite jumpe lagi..<3

~much of love..cik yaya~



0 comments: