CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday 18 March 2011

~waT happEn to me!~


arghhhh...kenapa byk sgt dugaan skrg???

macam hidup ni agak tidak adil...

Ya-Allah besarnye ujian....

mcm x mampu je nk tanggung lagi....

cepat la berakhir semua ni....

aku rasa mcm hilang sekejap dari dunia ni..

ape yg aku nak sebenarnye utk hidup ini...

rase mcm jiwa ni kosong sgt...

aku menanti bende yg belum pasti....

dan yang pasti dia bukan milik aku....

bila aku akan berhenti berharap???

tolong lah bukakan pintu hati ni utk lupakan dia!!!!!!

mudah utk melepaskan tapi bukan mudah utk melupakan....

**********

*******

*****

****

***

*

*

im suffer okay~

kuatkanlah semangat aku....

moge hari esok jadi lebih baik...

antara kita mmg xde jodoh...

-tapi kenangan kita tetap hingga hujung nyawa-

-adiadiela-



0 comments: