CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday 27 February 2011

~kuatkanlah hati hamba-MU ini Ya Allah~






waktu ini,,detik ini..aku sangat memohon kepada-Mu,,

sembuhkanlah ibuku...jauhkanlah dia dari mala petaka...

aku sebagai anak ingin yg terbaik untuk mu ibu..

sesungguhnya engkau tiada pengganti,,

hanya engkau yg satu d hati!

tiada apa yg dapat memisahkan kita kecuali ajal...

hingga hujung nyawa engkau tetap aku jaga..InsyaAllah~

Ya Allah rindunya,,,walau jarak memisahkan kita 

tapi engkau tetap aku ingati,,

di setiap waktu,,setiap detik dan setiap saat...

hanya engkau...

tolonglah jaga diri sebaik yang mungkin ibu..

tiada apa yg dapat aku beri selain dari kasih sayang...

aku akan sentiasa mendoakan yg terbaik untukmu...

Amin..

InsyaAllah,,ibu akan sihat!

hanya masa yg akan menentukan..

cukup sudah airmata ini menangisimu dan merinduimu 

jauh nun d sana...

IBU..engkaulah ratu hatiku..

0 comments: